MEDIA LABU EMAS

Sebuah Halaman Blog yang memaparkan kisah-kisah misteri,dunia mistik,pengembaraan,pelancongan,penggambaran,Kisah-kisah pengajaran,tauladan isu semasa serta merungkai persoalan dunia misteri.

Sebuah blog berkonsepkan majalah hiburan untuk semua lapisan masyarakat.memberi ruang berkongsi pendapat.sebuah blog memaparkan perkongsian kisah suka duka,pengalaman,mempelajari ilmu baharu dan misteri.

Media Labu Emas di mula diterbitkan pada 31 Julai 2013 dan di asaskan oleh Labu Emas sendiri.Kini Media Labu Emas mempunyai lima orang penerbit bersekutu.bersama berberapa sumber dari wilayah mengikut artikel yang di sumbangkan.

Hari ini,Media Labu Emas semakin kehadapan mengorak langkah dalam dunia penerbitan,penulisan dan lebih dinamik.Halatuju Media Labu Emas adalah mewujudkan sebuah halaman yang berjaya dan maju dihadapan.wawasan kami adalah mengangkat Media Labu Emas di mata dunia dan di kenali di seantero dunia.

Sejak awal penerbitan,kami telah menghasilkan berberapa ratus artikel yang mempunyai kadar traffik dan pembaca yang tinggi.dengan kepesatan ini,kami berbangga dengan hasil pencapaian selama ini.dan berharap akan lebih maju dan berdaya saing di masa hadapan.

Dahulu Laman ini dikenali sebagai Sudut Bicara Labu Emas.dan kini ia di kenali sebagai Media Labu Emas.untuk mengetahui lebih lanjut sila layari laman facebook kami di @medialabuemas atau laman blog rasmi kami iaitu media labu emas atau melalui pautan kami labuemas8.blogspot.com